8/31/2013

Щоденник ERASMUS. На старт, увага...Економічний форум молодих лідерів

Сьогодні закінчується календарне літо, а вже завтра для мене починається не просто осінь, а й новий етап в житті. Безсумнівно переїзд в Словаччину на навчання можна так гучно назвати, адже перед мною можливість пожити, повчитись та попрацювати в Європі. Величатиметься він новим також, через факт, що мій профіль навчання вже буде не юриспруденція, а міжнародні відносини. З великим акцентом на Вишеградську  кооперацію (регіональне партнерство між Польщою, Угорщиною, Чехією та власне Словаччиною).

Настрій перед переїздом? Позитивний і багато обіцяючий.

Перед початком навчання, я ще відвідаю Краків та 8-й Економічний форум молодих лідерів, який відбудеться у період з 2 по 6 вересня в польському містечку Новий Сонч. Це буде хороший плацдарм для повернення в ритм робочих буднів. А вже прямо звідти я вирушаю до міста, яке стане моїм домом на певний період - Банска Бистріца. Чи чув я про нього, перед тим як мене обрали на навчання? Ні. Але це тільки краще. З рештою відвідавши 17 країн в Європі, в Словаччині я ніколи не бував. Буде що дослідити та пізнати.

Сумки практично складені, костюм і вишиванка попрасовані. В неділю в 23.59 я вирушаю в Краків.

Carpe diem

No comments:

Post a Comment