7/05/2012

Дні мого європейського кіно. Частина 1

Вирішив більше зануритись в європейське кіно.

Принцип вибору фільму в мене був достатньо простий, зайшов на торент-трекер (аве,пірати), та в списку фільмів знайшов декілька, де країна виробництва була не США. Їх і скачав. Опису фільмів не читав. Лише переглянув жанр, щоб не було бува жахів. А то не мав бажання їх дивитись.

Описувати, що було в фільмі не має сенсу, бо це любителі спойлерів та знати, що вони будуть дивитись, можуть переглянути в тій же вікіпедії (лінки додаю).  А власне стисло описую суть побаченого.

Отож три фільми :

Memoria de mis putas tristes (2012)

Почав з іспанського кіно. Перший фільм - знятий за однойменною книгою Габріеля Гарсія Маркеса - "Вспоминая моих печальних шлюх". Історія життя журналіста, який лише в останні свої роки (в день свого 90-річчя) пізнав смак душевного кохання, наковтавшись перед тим вдосталь фізичного. Фільм знято з використанням елементів спогадів минулого, та демонстрацією юного, дорослого та власне старого героя - Ель Сабіо. Кіно з замахом на філософські роздуми. Обдумати деякі моменти життя, таки заставляє.

Моя оцінка 7/10

http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D1%81%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D1%8F_%D0%BC%D0%BE%D0%B8%D1%85_%D0%B3%D1%80%D1%83%D1%81%D1%82%D0%BD%D1%8B%D1%85_%D1%88%D0%BB%D1%8E%D1%85


Les Infidèles (2012)

Продовжив з французьким кіном. Комедія з Жаном Дежарденом. Знято з елементами використання антології, тобто декількох коротких сюжетів. В фільмі йде мова про причини любовних зрад, головні герої часто пробують себе в ролі різних персонажів. Фільм достатньо хороший, лише кінцівка вийшла, як на мене якоюсь змазаною. Можливо комусь і більше сподобається.

Моя оцінка 6/10

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Players_(film)

Hodejegerne (Мисливці за головами) 2011
Ну а цей фільм став безумовно відкриттям. Не сподівався на таке від норвежців. Сюжет дуже активний і доволі закручений. В кращому стилі екшинів. Найкраще, що переглянув. Історія грабіжника картин, його любові до дружини та його пригод в результаті певних робочих інтриг. В одній з головних ролей - Ніколай Костер-Вальдау. Виконавець ролі Джеймі Ланністера з Ігри престолів. Виявляється він данець.

Моя оцінка 9/10

http://en.wikipedia.org/wiki/Headhunters_(film)

п.с. оцінки це суто моя суб'єктивна думка. раджу не прислухатись до особистих поглядів на такі речі. кожному своє.
п.п.с. даний допис з мого livejournal,з якого я перейшов сюди

No comments:

Post a Comment