6/24/2014

Щоденник ERASMUS. Я знаю що я робитиму цього літа

Ну ось. Вчора врешті вислав останнє есе, з яким трішки затянув, бо мав інші справи на порядку денному. Другий семестр на програмі ERASMUS MUNDUS для мене офіційно завершився. Рівно місяць тому я виїжджав з Словаччини, щоб проголосувати на виборах та побути певний час в Львові. 

Які підсумки можна підбити? Навчальний рік безумовно можна занести собі в актив. Навчання не було занадто важким, часами було навіть нудно. Але фінансова сторона прогами у повному обсязі дозволяє це компенсувати - через участь у різноманітних конференціях, форумах, курсах та семінарах. Бо як я писав - керівництво і координатори програми Ерасмус Мундус це толерують. Тому треба цим користуватись.

Попереду ще більше половини літа, і безліч ідей до реалізації. Хоча не можу сказати, що це літо я якось марнував. В проміжку між цією публікацією і попередньою, я відвідав Білорусь з ціллю побачити чемпіонат світу з хокею, а також відвідав Вірменію, де в мене був захист диплому, зустрічі з друзями, а також приємне проводження часу. Зараз я в Кракові, де проходжу стажування та підвищую рівень своєї польської. Провідав також друга, з яким познайомився на Ерасмусі, і відкрив для себе нові місця в Польщі. 

Серед інших планів на літо - дві літні школи з тематикою міжнародних відносин - Вишеградська та в Будапешті.

Моя рубрика Щоденник ERASMUS бере перерву до вересня. До зустрічі і не втрачайте можливості, а на прощання хороша сторінка де можна їх знайти - http://www.heysuccess.com/



No comments:

Post a Comment